LELO
LELO, założona w 2002 roku w Sztokholmie przez Filipa Sedika, rewolucjonizuje postrzeganie produktów z branży zdrowia seksualnego poprzez skoncentrowanie się na designie i innowacyjności. Dziś, LELO to jedna z najbardziej popularnych marek designerskich oferujących produkty intymne, umożliwiając odczuwanie wolności i przyjemności z odkrywania siebie, prowadząc ku spełnieniu w życiu intymnym.
Od momentu założenia, LELO wpływa na postrzeganie zabawek erotycznych, uczyniwszy z nich luksusowe urządzenia z najnowocześniejszą technologią. Obecnie sprzedawane w ponad 160 krajach, produkty LELO obejmują nie tylko zabawki erotyczne, lecz także higienę kobiecą, femtech, prezerwatywy i różnorodne akcesoria. Z ponad 200 patentami i znakami towarowymi, LELO stała się wiodącą marką w dziedzinie innowacji produktów intymnych.
W 2016 roku LELO wprowadziła innowacyjną markę prezerwatyw HEX™. Heksagonalna struktura tłoczona od wewnątrz prezerwatyw LELO HEX™ zapewnia lepszą przyczepność i dopasowanie, wprowadzając zmianę na którą świat czekał od 70 lat.
