Często zadawane pytania:
Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Cały proces zamawiania może zostać zrealizowany bez konieczności tworzenia konta użytkownika.
W przypadku, gdy e-mail potwierdzający zamówienie nie został otrzymany, prosimy o odczekanie do 15 minut. Jeżeli po tym czasie nadal nie ma wiadomości, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem poprzez LiveChat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie.
Anulowanie zamówienia jest możliwe, o ile zostało ono przyjęte do realizacji, ale jeszcze nie zostało przekazane do centrum logistycznego. W celu anulowania prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą obsługą klienta.
Aby śledzić aktualny status zamówienia, prosimy o przejście na dedykowaną stronę śledzenia zamówień dostępną pod tym adresem. [todo: dodać link]
Absolutnie tak. Prosimy o korzystanie ze strony śledzenia zamówień dostępnej na naszej witrynie internetowej, aby uzyskać aktualne informacje o lokalizacji paczki w trakcie dostawy.
Standardowa wysyłka dla zwyczajnych zamówień odbywa się w ciągu 48 godzin, z przewidywaną dostawą na następny dzień roboczy. Dla zamówień ze specjalnie sprowadzanymi przedmiotami, czas wysyłki może wynosić do 7 dni roboczych.
Zmiana adresu dostawy jest możliwa, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana z naszego centrum logistycznego. W takim przypadku, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli status zamówienia został zmieniony na „Wysłane”, oznacza to, że przesyłka jest już w drodze. W przypadku opóźnienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta dla uzyskania dalszych informacji.
Nasze paczki są odpowiednio zabezpieczone, aby uniknąć dostarczenia ich osobom trzecim bez upoważnienia. Kurier nie ma prawa przekazać paczki sąsiadom bez wyraźnej zgody odbiorcy.
W przypadku nieodebrania przesyłki, kurier podejmie kolejną próbę dostawy, a następnie przesyłka zostanie zwrócona do nas. Możemy ją wysłać ponownie, jednakże wymaga to ponownego opłacenia kosztów przesyłki.
Nasz sklep przywiązuje wielką wagę do zapewnienia pełnej dyskrecji. Aby to osiągnąć, stosujemy następujące praktyki:
Nazwa firmy nadawczej na etykiecie przesyłki różni się od nazwy naszego sklepu. Starannie wybraliśmy tę nazwę, aby nie wskazywała ona w żaden sposób na charakter produktów erotycznych.
Wszystkie przesyłki pakujemy w standardowe kartony, które nie posiadają żadnych oznaczeń wskazujących na zawartość. Dzięki temu wygląd zewnętrzny paczki nie wzbudza podejrzeń co do jej zawartości.
Te środki mają na celu zapewnienie pełnej dyskrecji oraz komfortu naszych klientów, co jest dla nas priorytetem. Zapewniamy, że każde zamówienie jest traktowane z najwyższą starannością, aby zagwarantować prywatność i zadowolenie naszych klientów.
Na wyciągu bankowym lub karcie kredytowej zapisywane są dyskretne informacje, które nie ujawniają nazwy naszego sklepu ani szczegółów zakupionych produktów. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby chronić prywatność naszych klientów w każdym aspekcie naszej działalności.
Oferujemy szeroką gamę opcji płatności, aby umożliwić naszym klientom wygodne dokonywanie zakupów. Dostępne metody płatności obejmują przelewy bankowe za pośrednictwem Przelewy24, BLIK, płatności kartami Visa lub Mastercard, a także płatności przy użyciu Google Pay oraz Apple Pay.
Na dokonanie przelewu przeznaczony jest termin 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego okresu bez odnotowania wpłaty, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Aktualnie nie oferujemy możliwości płatności w ratach ani płatności odroczonych. Jesteśmy jednak zawsze otwarci na uwagi i potrzeby naszych klientów i staramy się dostosować nasze usługi do ich oczekiwań.
Prosimy o sprawdzenie, czy kod rabatowy został wprowadzony poprawnie. Należy również upewnić się, że kod nie wygasł i nie pochodzi z już zakończonej promocji. W przypadku dalszych problemów, nasz zespół obsługi klienta jest do dyspozycji, aby pomóc rozwiązać każdą kwestię.
W naszym sklepie dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów. Wszystkie artykuły pochodzą od certyfikowanych dystrybutorów i są gwarantowane jako 100% oryginalne.
Zapraszamy do założenia konta w naszym serwisie i dodania produktu do listy życzeń. Gdy tylko produkt ponownie pojawi się w sprzedaży, zostanie wysłana wiadomość e-mail z powiadomieniem.
Jeśli szukany produkt nie jest dostępny na naszej stronie, prosimy o kontakt z naszym zespołem. Należy przekazać informacje o poszukiwanym produkcie, a my dołożymy wszelkich starań, aby go dla Państwa sprowadzić.
Jeżeli zabawka jest zasilana bateriami i występują problemy z wyłączeniem, może to wskazywać na nieprawidłowe umieszczenie baterii. Jeśli w instrukcji producenta nie ma rozwiązania tego problemu, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem wsparcia.
Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego, dostępnego na stronie: https://wellvibed.pl/formularz-zwrotu-i-reklamacji/. Nasz zespół skontaktuje się z Państwem w celu szybkiego rozwiązania sytuacji.
W przypadku uszkodzenia produktu, prosimy o wybranie opcji "Reklamacja" w formularzu. Produkt uszkodzony fabrycznie zostanie wymieniony na nowy lub zostanie zrealizowany zwrot środków.
W przypadku otrzymania niewłaściwego lub brakującego produktu, należy wybrać opcję "Niewłaściwe zamówienie" w formularzu.
Istnieje możliwość, że zamówienie zostało podzielone na dwie lub więcej paczek. Prosimy o sprawdzenie w szczegółach zamówienia, czy przypisanych jest więcej niż jeden kod śledzenia przesyłki lub czy znajduje się tam notka informująca o ilości paczek.
W przypadku, gdy w zamówieniu brakuje przedmiotów, a status zamówienia wskazuje na jego dostarczenie, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Można również skorzystać z formularza zwrotu i reklamacji dostępnego pod adresem URL: https://wellvibed.pl/formularz-zwrotu-i-reklamacji/ i wybrać opcję "Niewłaściwe zamówienie".